Konkurs Bożonarodzeniowy „Świąteczny Piernik” – regulamin

KONKURS BOŻONARODZENIOWY „ŚWIĄTECZNY PIERNIK” – Regulamin

1. Organizator: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bytyniu, Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Bytyniu.
2. Temat: Przedmiotem Konkursu jest wykonanie ŚWIĄTECZNEGO PIERNIKA .
3. Cele Konkursu: kultywowanie tradycji Świąt Bożego Narodzenia, rozwój wrażliwości plastycznej i artystycznej, pogłębianie wiedzy na temat symboli związanych ze Świętami Bożego Narodzenia.
4. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkół podstawowych w dwóch kategoriach wiekowych, klasy I-III oraz klasy IV-VIII.
5. Zakres prac:
– Klasy I-III: prace przestrzenne, technika dowolna (wyklejanie, wydzieranie, malowanie, masa solna, masa papierowa, itp.). Maksymalny rozmiar pracy 18×20 cm.
– Klasy IV-VIII: wypiek. Maksymalny rozmiar wypieku 40×40 cm.
W konkursie uczestniczą osoby indywidualne.
6. Najlepsze prace zostaną nagrodzone. Każdy uczestnik może dostarczyć jedną pracę. Praca powinna być opisane: imię i nazwisko autora, klasa, szkoła, adres email szkoły. Prace należy dostarczyć do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bytyniu, Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Bytyniu, w dniu 13 grudnia 2019 r.
O wynikach konkursu poinformujemy drogą mailową.
7. Prace konkursowe będzie oceniało Jury powołane przez organizatora. Kryteria oceny: estetyka, pomysłowość wykonania, samodzielność wykonania, zgodność z tematem.
8. Prace konkursowe stają się własnością Organizatora i mogą być wykorzystane dla celów charytatywnych.
9. Dostarczenie prac na konkurs oznacza zaakceptowanie Regulaminu.

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH UCZNIÓW

1. Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Bytyniu z siedzibą przy ul. Szkolnej 55, 64-542 Bytyń
w świetle przepisów prawa (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tzw. „RODO”) jest administratorem Państwa danych osobowych. To oznacza, że odpowiada za ich wykorzystywanie
i bezpieczeństwo. Przepisy prawa nakładają na nas obowiązek przekazania poniższych informacji.

1. Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pani Marta Andraszak
e-mail: marta.andraszak@kazmierz.pl, telefon: +48 61 29 37 311

2. Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
– przyjęcia dziecka do szkoły,
– realizacji zadań oświatowych,
– zapewnienia bezpieczeństwa dziecka w czasie pobytu w szkole,
– umożliwienia dziecku korzystania z pełnej oferty szkoły,
– realizacji działań promocyjnych szkoły.

11. Podstawą prawną dla przetwarzania danych są:

– Państwa zgoda (art. 6 ust. 1a RODO) – np. pobierana przy okazji przetwarzania wizerunku Państwa dziecka lub innych danych, których przetwarzanie nie wynika wprost z przepisów prawa,

– przepisy prawa (art. 6 ust. 1c RODO) – są to ustawy: o systemie oświaty, o systemie informacji oświatowej,
o samorządzie gminnym oraz akty wykonawcze do tych przepisów.

5. Dane osobowe są przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011 nr 14 poz. 67).

6. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu, czyli zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji bez udziału człowieka.

7. Do zrealizowania wymienionych wyżej celów wymagamy danych, które pomogą nam Państwa zidentyfikować oraz danych np. o rozwoju psycho-fizycznym i stanie zdrowia dzieci. Ich zakres został ograniczony do niezbędnego minimum. Podanie niektórych danych jest obowiązkiem ustawowym (wynika z odrębnych przepisów), a podanie części danych (np. gdy prosimy Państwa o zgodę na ich przetwarzanie) jest dobrowolne.

8. Dodatkowo odbiorcami tych danych mogą też być placówki pocztowe lub bankowe (pośrednicy
w doręczaniu korespondencji lub pośrednicy w transakcjach płatniczych).

9. Nie pozyskujemy danych z innych źródeł, niż tylko od Państwa. Nie będziemy przekazywali tych danych poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy – kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Liechtentein, Islandia).

10. Mogą Państwo złożyć do nas wniosek, dotyczący danych osobowych, o:
– dostęp do swoich danych (art. 15 RODO)
– sprostowanie danych (art. 16 RODO)
– usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie (art. 17 RODO),
– ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO).

11. Na podstawie Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej, dane osobowe uczniów szkoła przekazuje do „Systemu Informacji Oświatowej” prowadzonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Administratorem bazy danych SIO jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Dane uczniów przekazywane są również do szkół obwodowych oraz gmin, na terenie których uczeń zamieszkuje w celu potwierdzenia spełniania obowiązku nauki. Ponadto dane mogą być udostępnione jedynie w sytuacji gdy zwróci się o to uprawniony organ w ramach prowadzonego przez siebie postępowania (np. policja, prokuratura, sąd).

Opublikowano w Szkoła Podstawowa.