Bilet autobusowy dla uczniów szkół podstawowych

Szanowni Rodzice!

 

W roku szkolnym 2020/2021 obowiązuje uczniów posiadanie biletu sieciowego (karty PEKA), który jest warunkiem korzystania z transportu do szkoły (nie dotyczy dzieci przedszkolnych).

 

W związku z tym konieczne jest wykonanie takiej karty do końca sierpnia.

 

Wniosek o wydanie karty PEKA można złożyć przez Internet na stronie www.peka.poznan.pl lub w jednym z POK ZTM (wykaz punktów znajduje się we wniosku i na stronie internetowej ZTM www.ztm.poznan.pl  )

 

Wniosek o wydanie kart PEKA znajduje się w załącznikach  (wniosek o wydanie karty PEKA str. 1 i wniosek o wydanie karty PEKA str. 2). Wniosek można także pobrać w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00.

Szczegółowe informacje dotyczące wykonania karty PEKA znajdują się w pliku PEKA- informacje dla Rodziców.

 

wniosek o wydanie karty PEKA str.1

wniosek o wydanie karty PEKA str.1

wniosek o wydanie karty PEKA str.2

wniosek o wydanie karty PEKA str.2

PEKA- informacje dla Rodziców

PEKA- informacje dla Rodziców

Opublikowano w Bez kategorii.